Refhan Video Productions

Albert Heijn

Albert Heijn 125 jaar, het echte winkeltje van toen

Klantvraag – Ontwikkel een heldere instructiefilm voor het in elkaar zetten van het Albert Heijn “Winkeltje van Toen”. Dit bijzondere kartonnen uitvouwbare object hoorde bij de spaaractie voor de Mini’s, levensechte mini-verpakkingen van supermarktproducten.

Concept

Breng de instructiefolder tot leven
Zo dicht mogelijk op de instructiefolder blijven. Duidelijkheid, dat is wat je zoekt als ouder bij het huisje in elkaar kunnen zetten. Of moet zetten voor je lieftallige koter! Dus geen fancy lifestyle beelden van kinderen in de weer met het winkeltje. Maar echt stap voor stap. Doos open. Wat moet je wanneer pakken? En hoe bevestig je het vervolgens. Gezien het aantal downloads/views was er met smart gewacht op deze visuele handleiding 🙂

Challenge

Mooi uitlichten van een totaal witte set
De totaal witte set liep oneindig door. Dit zorgde er voor dat alle aandacht uitging naar het winkeltje en de handelingen. Bij zo’n set is het mooi uitlichten essentieel. Dat voorkomt nare schaduwen. In Post Production kreeg de film zijn finishing touch.

refhan aanpak

Expertise

– Video strategie & concept

– Voice-over

– Video production

– Editing & Post production

– Colour grading

– Music & sound design  

Opdrachtgever:

Annemiek Laan, Brand Activation Manager Albert Heijn