Refhan Video Productions

Heineken

The Sub

Klantvraag – Ontwikkel een instructiefilm waarin de USP’s van thuistap The Heineken SUB duidelijk naar voren komen. Stijlvol design – het handzame formaat past in vrijwel ieder huis – geschikt voor een heel assortiment bieren van Heineken International. Film alles in een strakke lifestyle omgeving.

Concept

Explore The New Home Draught Experience Alles straalt stijl en gemak uit. Draught Master Franck Evers demonstreert deskundig hoe The Sub werkt. De boodschap: The SUB van Heineken laat mensen eenvoudig thuis genieten van een perfect glas bier. De moderne (maar huiselijke) woning is door het refhan team met veel oog voor detail uitgelicht.

Challenge

Een compact script, kill your darlings
Het oorspronkelijke script brachten we terug van 5 naar 2,5 minuut. Toch zitten alle stappen er in en blijft het tempo rustig. Daarnaast is het altijd weer een uitdaging om bier perfect in beeld te brengen. Waarom denk je misschien? Nou binnen no time zakt bijvoorbeeld de schuimkraag in. Zeker met de warmte van de lampen erop. Maar voor de bekende challenges op biergebied vinden we na jarenlange ervaring altijd de juiste oplossing!

refhan aanpak

Expertise

– Video strategie & concept

– Storytelling & voice-over (ENG)

– Video production
– Editing & Post production

– Colour grading

– Music & sound design

– Marketing & Communication input

– Draught Master

– Location search

– Styling

Opdrachtgever:

Leontien van den Brink- de Wit, Europe Marketing Director Heineken International